deathismy-paradise:

tropic-ae:

☼Tropical☼

♡♡♡

macklemack:

50 shades of dark circles under my eyes

(Source: ratche-t, via fierrrrrrce)

idiotmouth:

seetobe:

surfandwrite:

thesoftghetto:

niggawithablog:

locc-2dabrain:

krxs10:

why THE FUCK is no one talking about this

why isnt this on the news

we all know the reason why. stop the bullshit.

And this shit happened on May 18…MAY 8-FUCKING-TEENTH!
Story

I read the article and this honestly makes me so fucking angry. I encourage all my followers to reblog the shit out of this. Share it on your Facebook and Twitter, too.

Please spare some time for Darren Rainey. This is a horrific brutality against a human being that is being swept under the rug by most media. 

Please read this. Please. The fact that this hasn’t crossed my radar once is upsetting, and it’s the same exact entitlement and abuse of power we’re seeing in Ferguson. Read it because Darren Rainey deserves to have his story heard. Holy shit does he deserve to have his story heard.
If it’s meant to be it’s meant to be. Otherwise, fuck it.
openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

mjwatson:

aliveandquivering:

PLEASE WATCH THE WHOLE THING

if you keep reblogging celebs dumping water all over themselves, even if you’re not, please watch this. please please please watch this.

(via onetakejess)

keeyawnknee:

obeyny:

dope-dreams-of-a-fiend:

youngriem:

A young lady on FB captured this footage. This is a Artist who really truely wants to see some change in our condition. Listen to the realness of J Cole and his just wanting to do something to uplift the situation. Please watch & share

Bruhh this man raps and speaks the truth.

I never reblog videos but He’s that man. Much respect goes to him

where is j cole i just wanna marry this man

Sometimes I wish I could read your mind. But then, I wonder if I could handle the truth.
Let’s make the Flubber movie cover the most reblogged picture on Tumblr.

insanitys-love:

mymompickedthisurl:

thewinchesterswagger:

image

HOW IS THIS THE FIRST TIME I’VE SEEN THIS IT’S ALMOST AT 10 MILLION WTF

Yes let’s do it for him.

(Source: mspandrew, via lunamilati)